Profil Zadavatele - Město Veselí nad Moravou

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 236484
Název profilu zadavatele: Město Veselí nad Moravou (http://www.veseli-nad-moravou.cz)
profilu zadavatele: 00285455
« Zpět na vypsané VZ

Stavební úpravy vnějšího prostoru vstupu do ZŠ Hutník Veselí nad Moravou - kolárka

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P18V00000011
  • Stav řízení
    zakázka byla zadána
  • Specifikace zadávacího řízení
    zakázka malého rozsahu
  • Dynamický nákupní systém
    Ne
  • Rámcová dohoda
    Ne
  • Zakázka je dělena na části
    Ne
  • Předmět
    Předmětem veřejné zakázky je realizace stavby „Stavební úpravy vnějšího prostoru vstupu do ZŠ Hutník Veselí nad Moravou - kolárka“ v obci Veselí nad Moravou, v rozsahu dle projektové dokumentace, kterou zpracoval projektant Ing. Antonín Škopík, tř. Masarykova 1192, 698 15, Veselí nad Moravou, únor 2017.
    Jedná se o stavbu objektu kolárky pro jízdní kola - 150 stání pro žáky a 31 stání pro učitele včetně všech souvisejících stavebních úprav a dodávek.
  • Předpokládaná hodnota
    1 950 000,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    23.5.2018 09:55:20
  • Poslední změna
    3.7.2018 09:08:01, Mgr. Václav Trčka
  • Lhůta pro podání nabídek
    11.6.2018 09:00:00
  • Kontaktní osoba
    Mgr. Václav Trčka, tel: 518 670 130, trcka@veseli-nad-moravou.cz

Dokumenty

Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)

  • Písemná zpráva zadavatele.pdf (pdf, 490.79 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/495e875a2e075a1/5b3b20b6762c8Pisemna-zprava-zadavatele.pdf
    uveřejněno 3.7.2018 09:07:34 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Oznámení o výběru dodavatele.pdf (pdf, 419.04 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/495e875a2e075a1/5b35cd51260d3Oznameni-o-vyberu-dodavatele.pdf
    uveřejněno 29.6.2018 08:10:25 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace.docx (docx, 94.88 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/a18f00665ce8623/5b051e4c175d0Vyzva-k-podani-nabidky-a-zadavaci-dokumentace.docx
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:52 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Priloha-č-1.doc (doc, 52 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/9e07964f8dddeb9/5b051e4bf014aPriloha-c-1.doc
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Priloha-č-2.docx (docx, 16.88 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/409ec990f19c78c/5b051e4bddf39Priloha-c-2.docx
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Příloha-č-3..docx (docx, 100.05 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/409ec990f19c78c/5b051e4b94c07Priloha-c-3..docx
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Priloha-č-4.xls (xls, 35.5 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/545a9ded88f18ec/5b051e4b7aa14Priloha-c-4.xls
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • Priloha-c-5.doc (doc, 35 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/cfc748049e45d87/5b051e4b643ecPriloha-c-5.doc
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka
  • PD.ZIP (zip, 77.71 kB)
    http://verejnezakazky.veseli-nad-moravou.cz/files/163c833dff4b38f/5b051e4b08959PD.ZIP
    uveřejněno 23.5.2018 09:54:51 uživatelem Mgr. Václav Trčka